Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorKubalová, Markéta
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:04Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132974
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo nalezení ideální kombinace atributů pro nově zaváděný produkt a nalezení jeho optimální ceny prostřednictvím analýzy českého knižního trhu. Práce byla zaměřena zejména na zavádění nového produktu na trh. Byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Pro výběr respondentů byly stanoveny kvóty dle věku. Data byla analyzována pomocí třídění prvního a druhého stupně, pomocí testů závislosti a analýzy průměrů. Z výsledků analýzy byl sestaven seznam návrhů a opatření, které mají pomoci s uvedením daného produktu na trh. Doporučení se vztahují ke společnosti Knižní vesmír.cs
dc.description.abstractThe goal of my thesis was to find an optimal combination of attributes for a newly launched product and to find an optimal price through the analysis of Czech Book Market. The work was mainly focused on the topic of New Product Launch. Electronic interview method was used through a structured questionnaire. For the selection of respondents quotas were set by age. Data were analyzed using the classification of the first and second degrees, using dependent tests and mean analysis. From the analysis results was set a list of proposals and measures that should help with the launch of the proposed product. The recommendations apply to the company Knižní vesmír.en
dc.format.extent3126803 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnový produktcs
dc.subjectknižní trhcs
dc.subjectproduktová politikacs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjecttest cenové citlivostics
dc.subjectnew producten
dc.subjectbook marketen
dc.subjectproduct policyen
dc.subjectliteratureen
dc.subjectbuying behavioren
dc.subjectpurchase decision processen
dc.subjectprice sensitivity meteren
dc.titleAnalýza českého knižního trhu pro účely zavedení nového produktucs
dc.title.alternativeAnalysis of Czech Book Market for the Purpose of a New Product Launchen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKusýnová, Hana
dc.date.accepted2018-08-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUB0144_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam