Show simple item record

dc.contributor.advisorLukoszová, Xenie
dc.contributor.authorSýkorová, Michaela
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:15Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135380
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá konkurenčními schopnostmi vzdělávací organizace na poli jazykového vzdělávání konkrétně je zaměřena na Katedru germanisty Ostravské fakulty. V první části bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska. Teorie je zaměřena na marketing školy a analýzy, které budou v práci použity. Součástí práce je i charakteristika zkoumané organizace. V praktické části je použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Každý aspekt modelu je do detailu rozpracován. Následuje marketingový průzkum. Byly vytvořeny dva dotazníky zaměřené na spokojenost, jeden pro studenty a druhý pro absolventy katedry. Každá otázka je samostatně vyhodnocena. Na základě těchto analýz jsou v poslední části vypracována opatření pro zvýšené konkurenční schopnosti katedry. Navrženo bylo jedno opatření pro navýšení konkurenční výhody a čtyři opatření pro zvýšení spokojenosti zákazníků školy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on competitive abilities of the educational organization in the field of language education market specifically on the Department of German Studies at the University of Ostrava. The first part of the thesis describes the theoretical basis. The theory is focused on school marketing and analysis that will be used in the practical part. Part of the thesis is also characteristic of the examined organization. In the practical part is used Porter's model of five competitive forces. Each aspect of the model is elaborated in detail. Then follows marketing research. Two satisfaction surveys were created, one for students and one for graduates. Each question is evaluated separately. On the basis of these analyzes, the last part of the thesis contains measures for increased competency of the department. One measure was proposed to increase the competitive advantage and four measures to increase school customer satisfaction.en
dc.format.extent1819980 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing školycs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectschool marketingen
dc.subjectPorter analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleKonkurenční schopnost organizace na trhu jazykového vzdělávánícs
dc.title.alternativeCompetitive Abilities of an Organization on the Language Education Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePišl, Milan
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSYK0071_EKF_B6208_6208R020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record