Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorLukášová, Michaela
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:40Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135434
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kvality poskytovaných služeb cestovní kanceláře Valaška. Cílem práce bylo zjistit stávající spokojenost zákazníků s kvalitou služeb pobočky cestovní kanceláře Valaška ve Valašském Meziříčí a na základě výsledků navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část práce se zabývá vymezením teoretických východisek v oblasti služeb, spokojenosti zákazníka a kvality. V praktické části práce je charakterizována cestovní kancelář Valaška. Dále jsou v této části práce analyzovány a vyhodnoceny průzkumem získaná data. Na základě jejich vyhodnocení jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the analysis of quality of services provided by a travel agency Valaška. The aim of the thesis is to find out the current customers' satisfaction of the quality of services provided by the travel agency Valaška, in its branch in Valašské Meziříčí, and to suggest recommendations for its improvement based on the results. The theoretical part of the thesis deals with the definition of theoretical outputs in a field of services, customer satisfaction and quality. The practical part of the thesis describes the travel agency Valaška. Furthermore, the data obtained from the research are analysed and evaluated in this part. Consequently, the suggestions and recommendations for increasing customer satisfaction is presented.en
dc.format.extent2012088 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectprůzkum spokojenostics
dc.subjectQualityen
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectServiceen
dc.subjectTravel agencyen
dc.subjectResearch of satisfactionen
dc.titleAnalýza kvality poskytovaných služeb vybrané cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeQuality Analysis of Provided Services of the Selected Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLUK0093_EKF_B6208_6208R020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam