Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorKolářová, Michaela
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:15Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139865
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti VKUS-BUSTAN s.r.o., na B2B trhu. Cílem práce bylo zjistit úroveň vnímané kvality služeb a srovnat dva hlavní útvary společnosti v rámci dosažené spokojenosti. Data byla získána metodami CAWI a CATI. Pomocí SWOT, PESTLE, faktorové analýzy, testů závislosti a uživatelského testování byla zjištěna požadovaná úroveň spokojenosti (min. 66%) a statisticky významný rozdíl mezi úrovněmi obou útvarů.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with VKUS-BUSTAN s.r.o. services on the B2B market. The thesis aimed to find out the level of perceived quality of services and to compare the two main departments in the company within the achieved satisfaction. Data were obtained by CAWI and CATI methods. Using SWOT, PESTLE, factor analysis, dependency tests, and user testing, the required level of satisfaction was found (min. 66%). A statistically significant difference between the levels of both departments was confirmed.en
dc.format.extent3847992 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectostrahacs
dc.subjectPESTLEcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectúklidové službycs
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectcleaning servicesen
dc.subjectfaktor analysisen
dc.subjectPESTLEen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsecurityen
dc.subjectservicesen
dc.subjectSWOTen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na trhu úklidových služeb a ostrahy majetkucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement on the Market of Cleaning and Security Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2020-06-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAH0056_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam