Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorZaoralová, Sylvie
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:19Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139877
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod. Výzkumný problém je definován jako mezigenerační analýza postojové věrnosti na trhu s minerálními vodami ve vybraných zemích. Cílem výzkumu je prozkoumat postojovou věrnosti ke značce na trhu minerálních vod mezi Generacemi Y a Z, chování spotřebitelů v rámci České republiky a Slovinska se zaměřením na věrnost a identifikovat faktory, které ovlivňují tendence ke věrnosti mezi vybranými generacemi. Sběr dat byl proveden pomocí dotazníků ve dvou jazycích, češtině a slovinštině.cs
dc.description.abstractAnalysis of attitude loyalty on mineral water market is the main subject of this master thesis. The research question is defined as intergenerational analyse related to attitude loyalty on mineral water market in selected countries. The aim is to examine attitude loyalty on the mineral water market between Generation Y a Z, customer behaviour in the Czech Republic and Slovenia with focusing on loyalty and identify factors which influence the tendency towards to act loyalty among selected generations. Data was gathered via online survey in Czech and Slovenian language.en
dc.format.extent4223706 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPostojová věrnostcs
dc.subjectMinerální vodacs
dc.subjectSlovinskocs
dc.subjectGenerační rozdílycs
dc.subjectAttitude loyaltyen
dc.subjectMineral wateren
dc.subjectInterculturalen
dc.subjectIntergenerationalen
dc.titleAnalýza postojové věrnosti na trhu minerálních vodcs
dc.title.alternativeAnalysis of Attitude Loyalty on Mineral Water Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAO0021_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam