Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorHrnčiarová, Markéta
dc.date.accessioned2020-07-20T12:03:25Z
dc.date.available2020-07-20T12:03:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/140072
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou pozice nákupních center na českém trhu. Cílem diplomové práce bylo analyzovat pozici vybraných ostravských nákupních center (Forum Nová Karolina, Avion Shopping Park, Futurum, Galerie Třebovice, ale také pozici dvou nákupních center nových, a to nákupního centra Géčka a Outletu Arena Moravia), zhodnotit tuto pozici a nastínit případná doporučení pro zlepšení vnímání těchto nákupních center ze strany jejich návštěvníků. Obsahem bylo popsat teorii nákupních center, charakteristiku maloobchodního prostředí ČR, plán a realizaci výzkumu, kdy data byla sbírána prostřednictvím písemného dotazovaní. Obsahem byly také výsledky výzkumu a navržené doporučení.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with position analysis of shopping centres in the Czech market. The research included not only selected shopping centers in Ostrava - Forum Nova Karolina, Avion Shopping Park, Futurum, Galerie Třebovice - but it was expanded to two new shopping centers, Shopping centre Gečko Ostrava and Outlet Arena Moravia. The aim of the thesis was to evaluate their position in the market and outline appropriate recommendations for improving perception of these centers from their visitors perspective. The thesis contains description of shopping centres theory, characteristics of retail ambience in the Czech Republic, my plan and research realization. The data was collected through written questionnaires. Research results and appropriate recommendations are included.en
dc.format.extent5734233 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza pozice, nákupní centra, klasifikace nákupních center, historie nákupních center, vnímání nákupních centercs
dc.subjectPosition analysis, shopping centers, shopping center classification , history of shopping centers, perception of shopping centersen
dc.titleAnalýza pozice nákupních center na českém trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Shopping Centres Position on the Czech Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2019-08-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHRN0021_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam