Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorBělicová, Michaela
dc.date.accessioned2020-10-02T09:27:00Z
dc.date.available2020-10-02T09:27:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141960
dc.description.abstractCílem bakalářské práce Analýza kvality služeb v nemocničním zařízení je analyzovat současný stav kvality poskytovaných služeb ve vybraném nemocničním zařízení a doporučit opatření, díky kterým by se zmíněná kvalita mohla dostat na vyšší úroveň. Pro vyhodnocení současné kvality byla použita metoda dotazníkového šetření. Průzkum probíhal v areálu Vítkovické nemocnice a.s. a účastnilo se ho celkem 174 osob ve třech skupinách (58 ambulantních pacientů, 53 hospitalizovaných pacientů a 63 zaměstnanců nemocnice). Na základě zjištěných výsledků průzkumu byly navrhnuty doporučení pro zlepšení kvality služeb.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis Analysis of Quality of Providing Health Care Service in a Hospital is analyze the current state of quality of services provided in the selected hospital facility and recommend the measures to improve detected quality to a higher level. To evaluate the current quality a questionnaire survey method was used. The survey took place on the premises of Vítkovická nemocnice a.s. and was attended by a total of 174 people selected into three groups (58 outpatients, 53 hospitalized patients and 63 hospital staff). Based on the results of the survey were proposed recommendations for improving the quality of services.en
dc.format.extent4959126 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza kvality služebcs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzdravotní službacs
dc.subjectrizika ve zdravotnictvícs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectDemingovo oknocs
dc.subjectservice quality analysisen
dc.subjecthospitalen
dc.subjectqualityen
dc.subjectserviceen
dc.subjecthealth serviceen
dc.subjectrisks in healthcareen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectDeming's charten
dc.titleAnalýza kvality služeb v nemocničním zařízenícs
dc.title.alternativeAnalysis of Quality of Providing Health Care Service in a Hospitalen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petra
dc.date.accepted2020-07-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVRB0040_EKF_B6208_6208R020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam