Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorVávra, Jan
dc.date.accessioned2020-10-02T09:27:04Z
dc.date.available2020-10-02T09:27:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141975
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je pomocí získaných dat provést situační analýzu a na základě získaných výsledků analýzy navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti Lynx. Na úvodní část navazuje teoretická část, která cílí na marketingová východiska a teorii potřebnou pro následující analýzu. Třetí části je charakteristika společnosti Lynx, včetně jejího produktu a okolí. Poté následuje kapitola pojednávající o metodice sběru dat, konkrétně tedy o hloubkovém rozhovoru. Situační analýza, která je pátou kapitolou, v této práci využívá SLEPT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Výsledky analýzy jsou poté shrnuty v další kapitole a na základě těchto výsledků jsou v příští kapitole uvedeny autorovy návrhy a doporučení pro marketingovou strategii. Výsledky celé diplomové práce jsou shrnuty v závěrečné kapitole.cs
dc.description.abstractThe aim of this master´s thesis is to make situation analysis by using obtained information and based on that results design marketing strategy for chosen company Lynx. Introduction part is followed by theoretical part, which aims on marketing basis and theory needed for followed analysis. Third chapter is characteristic of Lynx company, including its product and environment. The thesis then continues with chapter, which is focusing on data collection methodology, specifically on in-depth interview. Situation analysis, which is fifth chapter, in this thesis use SLEPT analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. Analysis results are summarized in next chapter and based on these results is author designing some suggestions and recommendations for marketing strategy. Results of the whole master´s thesis are summarized in final chapter.en
dc.format.extent2118571 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjecthloubkový rozhovorcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectSLEPT analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectin-depth interviewen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectSLEPT analysisen
dc.subjectPorter's five forces analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh marketingové strategie společnosti Lynxcs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Strategy for Lynx Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLošťák, Jiří
dc.date.accepted2020-09-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0157_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam