Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorDrápalová, Adéla
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:26Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143295
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků se službami wellness centra. Cílem práce bylo zjistit spokojenost a důležitost u jednotlivých atributů služby pro zákazníky, odhalit závislosti mezi spokojenostmi s danými atributy a hodnocením wellness centra jako celku a tyto informace následně využít ke zpracování návrhů a doporučení vedoucích k zajištění vyšší spokojenosti zákazníků. Výzkum byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření, v rámci, kterého byl výběrový soubor vybírán metodami vhodné příležitosti a vhodného úsudku. Mezi metody, které byly využity v aplikační části patřilo prosté měření spokojenosti, analýza důležitost-spokojenost, analýza přání a stížností, metoda satisfakčních pyramid či analýza ztracených zákazníků. Na základě výsledků daných analýz byly zpracovány návrhy a doporučení pro dané wellness centrum, který by měly přispět ke zvýšení spokojenosti současných zákazníků a k získání zákazníků nových, případně k zajištění vyšší konkurenceschopnosti podniku.cs
dc.description.abstractThe topic of this work is the customer satisfaction measurement with wellness center services. The aim of the work was to find out the satisfaction and importance of individual attributes of the service for customers, to reveal the dependencies between satisfaction with the attributes and evaluation of the wellness center as a whole and then use this information to develop proposals and recommendations to ensure greater customer satisfaction. The research was conducted by a questionnaire survey, in which a selected set of research was selected using methods of appropriate opportunity and appropriate judgment. The methods used in the practical part included a simple measurement of satisfaction, an analysis of importance-satisfaction, an analysis of wishes and complaints, a method of satisfaction pyramids and an analysis of lost customers. Based on the results of the analyzes, were processed proposals and recommendations for the wellness center, which should contribute to increasing the satisfaction of current customers and gaining new customers and eventually to esure a higher competitiveness of the company.en
dc.format.extent2403428 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectwellness centrumcs
dc.subjectwellness službycs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectcelková spokojenostcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectatributy službycs
dc.subjectkorelační analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjecthypotézycs
dc.subjectanalýza důležitost-spokojenostcs
dc.subjectmetoda satisfakčních pyramidcs
dc.subjectprosté měření spokojenostics
dc.subjectvýzkum motivacecs
dc.subjectanalýza ztracených zákazníkůcs
dc.subjectwellness centeren
dc.subjectwellness servicesen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectoverall satisfactionen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectservice attributesen
dc.subjectcorrelation analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjecthypothesesen
dc.subjectimportance-satisfaction analysisen
dc.subjectsatisfaction pyramid methoden
dc.subjectsimple satisfaction measurementen
dc.subjectmotivation researchen
dc.subjectlost customer analysisen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami wellness centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Wellness Center Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDRA0102_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam