Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorKulhánek, David
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:40Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143355
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou a následným návrhem marketingové komunikace anonymizované společnosti věnující se vývoji softwaru. Cílem bylo na základě posouzení stávající komunikace a zjištěných poznatků, které byly čerpány jak z české, tak zahraniční odborné literatury, navrhnutí komunikačních nástrojů, které by společnosti mohly pomoci v jejím podnikání. Návrhy byly tvořeny s přihlédnutím k dotazníkovému šetření osob, které zastávají klíčové pozice pro navázání obchodního styku ve společnostech tvořící potenciální zákazníky. Tato data byla posléze vyhodnocena za pomoci statistických postupů a metod. Ty potvrdily, že společnost musí rozvíjet marketingovou komunikaci. V závěru práce jsou navržena opatření vedoucí k výraznému zlepšení její dosavadní marketingové komunikacecs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis and subsequent design of the marketing communication of an anonymized software development company. The aim was to propose communication tools that could help the company in its bussines based on the assessment of the existin communication and the findings, which were drawn from both Czech and foreign literature. The proposals were made taking into account the questionnaire survey of people who hold key positions for establishing business relations in companies forming potential customers. These data were then evaluated using statistical procedures and methods. They confirmed that the company needs to develop marketing communication. The thesis concludes by proposing measures leading to a significant improvement in its current marketing communication.en
dc.format.extent1151483 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace softwarové společnostics
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Software Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFrnka, Viktor
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUL0116_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam