Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorNovák, Mikuláš
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:10Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143483
dc.description.abstractCílem této práce bylo analyzovat možnost expanze společnosti Stora Enso na B2B trh s cílem získat nové zákazníky, kteří zvažují možnost této služby. V teoretické části je vysvětlena marketingová komunikace a její cíle, komunikační mix a trendy v offline a online komunikaci. V praktické byla provedena analýza na základě dotazníkového šetření a následná interpretace. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, které mohou pomoci společnosti Stora Enso se svým začátkem na B2B trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of this work was to analyze the possibility of Stora Enso's expansion into the B2B market in order to gain new customers who are considering the possibility of this service. The theoretical part explains marketing communication and its goals, communication mix and trends in offline and online communication. In practice, an analysis was performed based on a questionnaire survey and subsequent interpretation. At the end of the thesis, there are suggestions and recommendations that can help the company Stora Enso with its beginning in the B2B market.en
dc.format.extent3516492 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectMarketing comunicationen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectSurveyen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro automatizaci na B2B trhucs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for Automation in the B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠembera, Martin
dc.date.accepted2021-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0465_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam