Show simple item record

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorVavříčková, Pavlína
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:17Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143517
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na nevyžádanou reklamu a analýzu spotřebitelských postojů k této problematice. Cílem práce bylo poskytnout čtenáři ucelený přehled právní úpravy nevyžádané reklamy. Dále na základě dotazníkového šetření zjistit postoje spotřebitelů k nevyžádané reklamě a jejich informovanost z hlediska právní úpravy reklamy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce je věnována právním pramenům regulujícím reklamu i její nevyžádanou formu. Dále jsou zde popsány vybrané druhy nevyžádané reklamy a prostředky, kterými se spotřebitel může proti obtěžující nevyžádané reklamě bránit. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu dat shromážděných pomocí dotazníku a následné vyhodnocení jejích výsledků. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy a poznatky, ke kterým autorka práce dospěla. Na základě zpracování výsledků dotazníkového šetření byla navržena doporučení, jak zvýšit povědomí o právní regulaci nevyžádané reklamy mezi spotřebiteli.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on an unsolicited advertising and the analysis of consumers´ approaches to this issue. The aim of the thesis is to provide the readers with a comprehensive overview of legal regulation of unsolicited advertising and further, based on the questionnaire, to find out consumers´ opinions as it comes to unsolicited advertising and their awareness on advertising legal regulation. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical ones. The theoretical part of the bachelor thesis deals with legal regulation of advertising and its unsolicited form. Further, there are selected types of unsolicited advertising described as well as the means, which the consumer can use to protect himself against the unsolicited advertising. The practical part of the thesis is focused on the analysis of data collected by the questionnaire and subsequent evaluation of its results. The conclusion involves the summarization of the analysis results and knowledge, which the author of this thesis acquired. Based on the questionnaire´s results evaluation, there were recommendations offered how to increase the awareness on legal regulation of unsolicited advertising among the consumers.en
dc.format.extent1315184 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnevyžádaná reklamacs
dc.subjectspamcs
dc.subjectprávní regulacecs
dc.subjectlistovní reklamacs
dc.subjectochrana spotřebitele.cs
dc.subjectunsolicited advertisingen
dc.subjectspamen
dc.subjectlegal regulationsen
dc.subjectleafletsen
dc.subjectconsumer´s protection.en
dc.titleSpotřebitelé a nevyžádaná reklamacs
dc.title.alternativeConsumers and Unsolicited Advertisingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Mojmír
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0197_EKF_B6208_6208R020_03_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record