Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorŠpačková, Michaela
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:36Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143601
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce, je zjistit spokojenost zákazníků firmy Orálek rostlinná výroba s.r.o. s výrobky a službami. Teoretická část popisuje metodu výzkumu spokojenosti zákazníků a SWOT analýzu. Pro výzkum spokojenosti zákazníků byla zvolena metoda ECSI (Evropský Index spokojenosti zákazníka). Metoda je aplikována v praktické části. Výsledky ECSI jsou součástí navazující SWOT analýzy. Z vyhodnocení těchto analýz pramení doporučení a návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků firmy. Zákazníci jsou celkově se společností spokojeni s drobnými výhradami.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to determine the customers satisfaction of the company Orálek rostlinná výroba s.r.o. with products and services. The theoretical part describes the method of customer satisfaction research and SWOT analysis, for this purpose, the ECSI (European Customer Satisfaction Index) method was chosen. The method is applied in the practical part and the ECSI results are included in follow-up SWOT analysis. Recommendations and suggestions for increasing the company's customer satisfaction come from the evaluation of these analysis. Overall, customers are satisfied with the company with minor reservations.en
dc.format.extent1312239 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectprůzkum spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníků s výrobkycs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníků se službamics
dc.subjectEvropský Index spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfaction surveyen
dc.subjectmeasuring customer satisfaction with productsen
dc.subjectmeasuring customer satisfaction with servicesen
dc.subjectEuropean Customer Satisfaction Indexen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleZhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýroboucs
dc.title.alternativeEvaluation of Customer Satisfaction in a Company with Agricultural Productionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePohludka, Michal
dc.date.accepted2021-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSPA0141_EKF_B6208_6208R020_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam