Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorŠpačková, Karolína
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:00Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146539
dc.description.abstractPráce se zabývá implementací a marketingovými udržitelnými návrhy nových prvků pro Ušatou kavárnu ve Štramberku. Cílem výzkumu bylo zmapovat postoj lidí k udržitelnému rozvoji a zjistit motivaci při nákupu nápojů s sebou. Výsledky dotazování poukazují na potřebnou osvětu a postupné začlenění dílčích ekologických prvků do provozu kavárny.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the implementation of new marketing sustainable elements for Ušatá kavárna in Štramberk. The aim of the research was to map people's attitudes towards sustainable development and to find out the motivation for buying drinks "to go". The results of the survey points to the necessary education and systematic integration of partial ecological elements into the services of the café.en
dc.format.extent3083356 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectudržitelný rozvojcs
dc.subjectkavárenský trhcs
dc.subjectimplementace nových marketingových prvkůcs
dc.subjectgreen marketingcs
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectcafe marketen
dc.subjectimplementation of new marketing elementsen
dc.subjectgreen marketingen
dc.titleImplementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárnycs
dc.title.alternativeImplementation of New Marketing Elements for the Sustainable Development of the Coffee Houseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTvardková, Dana
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSPA0155_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam