Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorSmíšková, Kristýna
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:15Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146627
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší spotřebitelské chování na trhu udržitelné módy. Cílem bylo zjistit, zda se spotřebitelé přiklání k udržitelné módě, či nikoliv. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 100 respondentů. Výsledky ukazují, že přestože se spotřebitelé zajímají o udržitelnou módu, v konečném rozhodnutí se spotřebitelé během nákupu přiklánějí k fast fashion. V závěru jsou formulované návrhy, jak vzdělat spotřebitele, aby se přikláněli k udržitelnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with consumer behavior in the sustainable fashion market. The aim was to find out whether consumers are inclined towards sustainable fashion or not. The evaluation took place on the basis of a questionnaire survey in which 100 respondents participated. The results show that although consumers are interested in sustainable fashion, in the final decision consumers lean towards fast fashion during the purchase. In the conclusion, suggestions are formulated on how to educate consumers to lean towards sustainability.en
dc.format.extent2762486 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování na trhu udržitelné módycs
dc.subjectudržitelná módacs
dc.subjectfast fashioncs
dc.subjectslow fashioncs
dc.subjectConsumer behavior in the sustainable fashion marketen
dc.subjectsustainable fashionen
dc.subjectfast fashionen
dc.subjectslow fashionen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Sustainable Fashion Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2022-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSMI0085_EKF_N6208_6208T062_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam