Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorProcházková, Marie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:17Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146641
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší analýzu spotřebitelského chování na trhu cukroví. Cílem bylo zjistit, jak se spotřebitel rozhoduje při spotřebě a nákupu cukroví a zda klade důraz na moderní technologické postupy. Hodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kde byla zjištěna obliba cukrářských výrobků. V závěru jsou formulovány kroky, které jsou doporučeny pro případný zamýšlený podnik.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the candy market. The work aims to find out how the consumer makes decisions when consuming and buying sweets and whether he emphasizes modern technological procedures. The evaluation was carried out based on a questionnaire survey, where the popularity of confectionery products was found. In the end, the recommended steps for a possible intended company are formulated.en
dc.format.extent1467068 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCukrářská výrobacs
dc.subjectzamýšlený podnikcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcukrovícs
dc.subjectmoderní výrobkycs
dc.subjectConfectionery productionen
dc.subjectintended enterpriseen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconfectioneryen
dc.subjectmodern productsen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu cukrovícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Candy Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRO0290_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam