Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorJančáková, Kristýna
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146693
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky pomocí internetového a tištěného dotazování. V druhé kapitole jsou teoreticky popsány pojmy týkající se spotřebitelského chování, dále nákupní rozhodovací proces a stručný popis zeleného marketingu. Třetí část práce je věnována charakteristice trhu přírodní kosmetiky, přičemž v úvodu jsou vysvětleny rozdíly mezi jednotlivými druhy kosmetiky. Dále je popsán vývoj světového i českého trhu přírodní kosmetiky, a v závěru kapitoly je představena certifikace a jednotlivé certifikační značky. Praktická část se zabývá analýzou dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru práce jsou představeny návrhy a doporučení založené na výsledcích výzkumu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market using online and printed interviewing. The second chapter theoretically describes the concepts related to consumer behavior, the purchasing decision-making process and a brief description of green marketing. The third part is devoted to the characteristics of the natural cosmetics market, while the introduction explains the differences between different types of cosmetics. Furthermore, the development of the global and Czech natural cosmetics market is described, and at the end of the chapter the certification and individual certification marks are presented. The practical part deals with the analysis of data obtained through a questionnaire survey. At the end of the thesis, proposals and recommendations based on research results are presented.en
dc.format.extent4583115 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh přírodní kosmetikycs
dc.subjectpřírodní kosmetikacs
dc.subjectzelený marketingcs
dc.subjectčeský zákazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectnatural cosmetics marketen
dc.subjectnatural cosmeticsen
dc.subjectgreen marketingen
dc.subjectCzech customeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetikycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Natural Cosmetics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2022-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0664_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam