Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorVojtkuláková, Barbora
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:26Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146698
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace neziskové organizace. Hlavním cílem práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro neziskovou organizaci ADRA, která pomůže zvýšit povědomí o jejich činnosti a díky tomu i vytvoří lepší marketingové prostředí pro přesvědčení společnosti k dobrovolnické činnosti. Návrh byl vytvořen na základě teoretických východisek, analýzy postoje společnosti k neziskovým organizacím a k dobrovolnictví a analýzy rozhovorů s odborníky z neziskového sektoru.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on a non-profit organization marketing communication. The main goal was to design a marketing communication for the non-profit organization ADRA to rise awareness of its activities and thanks to that create a better marketing enviroment to motivate the society to volunteer. The proposal/model was created according to the theoretical outcomes, analysis of the society’s opinion towards non-profit organizations and volunteering and also analysis of dialogues with non-profit sector specialists.en
dc.format.extent1673555 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing neziskových organizacícs
dc.subjectneziskový sektorcs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectdobrovolnictvícs
dc.subjectMarketing comunicationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing of non-profit organizationsen
dc.subjectnonprofit sectoren
dc.subjecta non-profit organizationen
dc.subjectvolunteeringen
dc.titleNávrh marketingové komunikace neziskové organizacecs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Communication of Non-profit Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePohludka, Michal
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVOJ0112_EKF_N6208_6208T062_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam