dc.contributor.advisor | Válková, Věra | |
dc.contributor.author | Ferencová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:18:32Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:18:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/146736 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá analýzou motivace zaměstnanců, přesněji řečeno zaměstnanců střední školy. Pro tuto analýzu je potřeba předem znát teorii, a to od základů, kdy je potřeba vědět co je motivace, z čeho se skládá, jaké jsou jejich překážky a nástroje, až po to, jaké jsou teorie motivace. Jelikož jich je mnoho zvolila jsem sedm pro lepší představu. Práce pokračuje praktickou částí. V ní je popsána charakteristika střední školy, která má zaměření cestovní ruch. V další částí byla již zkoumaná jejich motivace za pomoci vytvořeného dotazníku s dvaceti otázkami na motivaci pro zaměstnance školy, hlavně pro učitele. Pro větší efektivitu a rozšíření informací byl také zvolen rozhovor s dobrovolníky mezi učiteli, kteří vyplnili dotazníky. Rozhovor byl nejvíce zaměřen na benefity, uznání a chvála a fluktuace zaměstnanců, které se jevily jako problematické oblasti. Celkově bylo zvoleno 10 otázek v rozhovoru. Na základě dotazníku a rozhovoru jsme vytvořila návrhy a doporučení. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the analysis of the motivation of employees more precisely high school employees. For this analysis you need to know the theory in advance from the basics when you need to know what motivation is, what it consists of, what are their barriers and tools up to what the theories of motivation are. Since there are many of them, I chose seven for a better idea. The work continues with a practical part. It describes the characteristics of a high school that focuses on tourism. In the next part their motivation was examined with the help of a created questionnaire with twenty questions on motivation for school employees mainly for teachers. For greater efficiency and expansion of information was also chosen an interview with volunteers among the teachers who filled out the questionnaires. The interview was mostly focused on benefits, recognition and praise, and employee turnover, which appeared to be problematic areas. In total 10 questions were chosen in the interview. Based on the questionnaire and interview I created suggestions and recommendations. | en |
dc.format.extent | 1390428 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Motivace | cs |
dc.subject | motivace zaměstnanců | cs |
dc.subject | učitelé | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | rozhovor | cs |
dc.subject | teorie motivace | cs |
dc.subject | stimul | cs |
dc.subject | typologie osobností | cs |
dc.subject | frustrace | cs |
dc.subject | překážky motivace | cs |
dc.subject | nástroje motivace | cs |
dc.subject | demotivace | cs |
dc.subject | Motivation | en |
dc.subject | employees’ motivation | en |
dc.subject | teachers | en |
dc.subject | questionnaire | en |
dc.subject | interview | en |
dc.subject | theory of motivation | en |
dc.subject | incentive | en |
dc.subject | typology of the personalities | en |
dc.subject | frustration | en |
dc.subject | barriers of motivation | en |
dc.subject | motivation tools | en |
dc.subject | demotivation | en |
dc.title | Analýza motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Employee Motivation in a Selected Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Tomanová, Vendula | |
dc.date.accepted | 2022-08-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | FER0108_EKF_B0413A050012_S03_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |