Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVálková, Věra
dc.contributor.authorFerencová, Marie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:32Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146736
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou motivace zaměstnanců, přesněji řečeno zaměstnanců střední školy. Pro tuto analýzu je potřeba předem znát teorii, a to od základů, kdy je potřeba vědět co je motivace, z čeho se skládá, jaké jsou jejich překážky a nástroje, až po to, jaké jsou teorie motivace. Jelikož jich je mnoho zvolila jsem sedm pro lepší představu. Práce pokračuje praktickou částí. V ní je popsána charakteristika střední školy, která má zaměření cestovní ruch. V další částí byla již zkoumaná jejich motivace za pomoci vytvořeného dotazníku s dvaceti otázkami na motivaci pro zaměstnance školy, hlavně pro učitele. Pro větší efektivitu a rozšíření informací byl také zvolen rozhovor s dobrovolníky mezi učiteli, kteří vyplnili dotazníky. Rozhovor byl nejvíce zaměřen na benefity, uznání a chvála a fluktuace zaměstnanců, které se jevily jako problematické oblasti. Celkově bylo zvoleno 10 otázek v rozhovoru. Na základě dotazníku a rozhovoru jsme vytvořila návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of the motivation of employees more precisely high school employees. For this analysis you need to know the theory in advance from the basics when you need to know what motivation is, what it consists of, what are their barriers and tools up to what the theories of motivation are. Since there are many of them, I chose seven for a better idea. The work continues with a practical part. It describes the characteristics of a high school that focuses on tourism. In the next part their motivation was examined with the help of a created questionnaire with twenty questions on motivation for school employees mainly for teachers. For greater efficiency and expansion of information was also chosen an interview with volunteers among the teachers who filled out the questionnaires. The interview was mostly focused on benefits, recognition and praise, and employee turnover, which appeared to be problematic areas. In total 10 questions were chosen in the interview. Based on the questionnaire and interview I created suggestions and recommendations.en
dc.format.extent1390428 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMotivacecs
dc.subjectmotivace zaměstnancůcs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectteorie motivacecs
dc.subjectstimulcs
dc.subjecttypologie osobnostícs
dc.subjectfrustracecs
dc.subjectpřekážky motivacecs
dc.subjectnástroje motivacecs
dc.subjectdemotivacecs
dc.subjectMotivationen
dc.subjectemployees’ motivationen
dc.subjectteachersen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectinterviewen
dc.subjecttheory of motivationen
dc.subjectincentiveen
dc.subjecttypology of the personalitiesen
dc.subjectfrustrationen
dc.subjectbarriers of motivationen
dc.subjectmotivation toolsen
dc.subjectdemotivationen
dc.titleAnalýza motivace zaměstnanců ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Employee Motivation in a Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTomanová, Vendula
dc.date.accepted2022-08-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFER0108_EKF_B0413A050012_S03_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam