Show simple item record

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorVyhlídalová, Martina
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:38Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146776
dc.description.abstractCílem práce je zhodnocení spokojenosti aktivních uživatelů aplikace Pokémon GO. Výzkum byl rozčleněn do tří bloků na vliv socializace a způsobu získávání informací, zkoumání spokojenosti a důležitosti herních prvků a finanční stránku aplikace. Sběr dat proběhl skrz metodu online dotazníkového šetření. Byla zjištěna vysoká důležitost a uživatelská nespokojenost u čtyř klíčových herních mechanik. Z výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení vývojářům aplikace pro zvýšení zákaznické spokojenosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to evaluate the satisfaction of active users of Pokémon GO. The research was divided into three blocks: the influence of socialization and information acquisition method, exploring the satisfaction and importance of game elements and the financial aspect of the app. Data collection was conducted through an online survey method. High importance and user dissatisfaction were found for four key game mechanics. From the results, suggestions and recommendations were made to the app developers to enhance customer satisfaction.en
dc.format.extent3269532 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectMobilní aplikacecs
dc.subjectPokémon GOcs
dc.subjectSpokojenost uživatelůcs
dc.subjectNávrh vylepšenícs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectMobile appen
dc.subjectPokémon GOen
dc.subjectUser satisfactionen
dc.subjectProposal for improvementsen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.titleMěření spokojenosti uživatelů mobilní aplikacecs
dc.title.alternativeUser Satisfaction Measurement with Mobile Appen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJelenová, Kateřina
dc.date.accepted2022-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVYH0027_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record