Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorKročilová, Veronika
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:02Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146915
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vnímání hodnoty značky z pohledu spotřebitele na trhu s parfémy v České republice. Hlavním cílem je sestrojení typologie spotřebitelů na základě vnímané hodnoty značky a přiblížit tuto hodnotu jako ovlivňující faktor spotřebitelského chování. Dotazník byl složen z obecných faktorů ovlivňující chování spotřebitelů s důrazem na hodnotu značky. Metoda dotazování byla uskutečněná online a výzkumu se zúčastnilo 296 respondentů, kteří si zakoupili parfém v posledních dvou letech. Za pomocí statistických metod bylo vytvořeno pět konkrétních typů spotřebitelů. Výsledky dotazníku rovněž umožnily analyzovat chování spotřebitelů na trhu s parfémy. Tento výzkum tak slouží k porozumění vnímání hodnoty značky parfémů zákazníkem a způsobům, jak proniknout do jejich mysli.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on brand value perception from the perspective of consumers in the perfume market in the Czech Republic. The aim of the thesis is to construct a typology of consumers in the perfume market based on the brand value perception and to approach this value as a key factor of consumer behaviour. The questionnaire contained general factors influencing consumer behaviour with an emphasis on brand value. The online survey involved 296 respondents, who bought perfume in the last two years. Five types of consumers have been created using statistical methods. Finally, the consumer behaviour in the perfume market has been analysed based on the results of the questionnaire. This research thus serves to understand the customer's perfume brand value perception and to find ways to get into the mind of the customers.en
dc.format.extent3180820 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvnímaná hodnota značkycs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectparfémcs
dc.subjecttypology of consumersen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectbrand value perceptionen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysis, branden
dc.subjectperfumeen
dc.titleTypologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značkycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Typology in the Perfume Market Based on Brand Value Perceptionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2022-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRO0145_EKF_N0414A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam