Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorSurovec, David
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:54Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149341
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou postojů spotřebitele k maloobchodní značce. Teoretická část rozebírá modely a faktory ovlivňující spotřebitelské chování, kupní rozhodovací proces, charakterizuje a analyzuje společnost Lidl skrze SWOT analýzu. Cílem praktické části bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit postoje spotřebitelů ke značce Lidl. Na základě analýzy těchto dat jsou společnosti v závěru navržena možná zlepšení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of consumer attitudes towards retail brand. The theoretical part describes the models and factors influencing consumer behaviour, purchase decision-making process, characterizes and analyzes Lidl company through SWOT analysis. The aim of the practical part was to find out consumers' attitudes towards the Lidl brand by means of a questionnaire survey. At the end of the thesis you will find recommendations for the company.en
dc.format.extent1755351 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování, postoj spotřebitele, kupní rozhodovací proces, černá skříňka spotřebitele, marketingový mix, SWOT analýza.cs
dc.subjectConsumer behaviour, consumer attitude, purchase decision process, consumer black box, marketing mix, SWOT analysis.en
dc.titleAnalýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes towards a Retail Chain Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZapletalová, Šárka
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSUR0084_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam