Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorBalharová, Kristýna
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:01Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149661
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat vliv influencer marketingu na chování spotřebitele. Teoretická část pojednává o teoretických východiskách spotřebitelského chování a charakteristice socilních sítí. Pro bakalářskou práci byla vybrána metoda sběru dat pomocí dotazníkového šetření, který probíhal na internetu přes server Vyplňto.cz. Z výzkumu vyplynulo, že má influencer marketing vliv na respondentovo chování. Na základě výsledku výzkumu byly stanoveny 4 návrhy a doporučení pro firmy i influencery.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis was to analyse the influence of influencer marketing on consumer behaviour. The theoretical part deals with the theoretical background of consumer behaviour and the characteristics of social networks. For the bachelor's thesis, the method of data collection was chosen by means of a questionnaire survey conducted on the Internet via the server Vyplňto.cz. The research showed that influencer marketing has an impact on the respondent's behaviour. Based on the result of the research, 4 suggestions and recommendations for companies and influencers were determined.en
dc.format.extent2087071 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInfluencer marketingcs
dc.subjectDigitální marketingcs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectInfluencercs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectInluencer marketingen
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectInfluenceren
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectConsumeren
dc.titleAnalýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitelecs
dc.title.alternativeAnalysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviouren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAL0252_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam