Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorOsmančík, Jakub
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:28Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149797
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena analýzu vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou, obsahující charakteristiku trhu. Je zde popsán vývoj reklamního trhu, jeho ceníková hodnota, jednotlivé mediální reklamní trhy a ceny těchto reklamních prostorů. Dále byla práce zaměřena na teoretická východiska reklamy. V těch byla popsána její definice a funkce, jednotlivé typy reklamy, komunikační proces a komunikační mix. Je zde objasněno vnímání reklamy zákazníkem a emoce. Hlavním cílem práce bylo analyzovat a zjistit vliv rozhlasové reklamy na spotřebitele. Praktická část práce se zabývala metodikou výzkumu a následně analýzou. Cíle bylo dosaženo pomocí metody dotazníkového šetření. Dále byla provedena analýza a interpretace získaných výsledků výzkumu. Výsledky výzkumu byly podrobeny určitým statistickým testům. Na základě těchto výsledků byly stanoveny určité návrhy a doporučení. Práce splnila cíl a vyřešila výzkumný problém.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on the analysis of the influence of radio advertising on consumers. The thesis is divided into two parts. The theoretical one, containing the characteristics of the market. It describes the evolution of the advertising market, its price value, the different media advertising markets and the prices of these advertising spaces. Furthermore, the thesis focused on the theoretical background of advertising. In these, its definition and functions, the different types of advertising, the communication process and the communication mix were described. The customer's perception of advertising and emotions are explained. The main objective of the thesis was to analyze and find out the influence of radio advertising on consumers. The practical part of the thesis dealt with the research methodology and then the analysis. The objective was achieved by using questionnaire survey method. Furthermore, the analysis and interpretation of the obtained research results was carried out. The research results were subjected to certain statistical tests. Based on these results, certain suggestions and recommendations were made. The work has fulfilled the objective and solved the research problem.en
dc.format.extent1799388 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRozhlasová reklamacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectvliv reklamycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectrádiová reklamacs
dc.subjectpůsobení reklamycs
dc.subjectRadio advertisingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectinfluence of advertisingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectradio advertisingen
dc.subjecteffect of advertisingen
dc.titleAnalýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Influence of Radio Advertising on Consumersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOSM0011_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam