Povědomí veřejnosti o regulaci reklamy v televizním vysílání a na vybraných sociálních sítích
Další název
Research of Public Awareness Regarding Advertising Regulation in Television Broadcasting and on Selected Social Media Platforms
Studijní program
Ekonomika a management
Studijní obor
Ekonomika a právo v podnikání
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Němečková, Bára (Bakalářská práce, 2024) -
Analýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele
Osmančík, Jakub (Diplomová práce, 2023) -
Porovnanie verejnoprávnej regulácie reklamy na Slovensku a v Českej republike
Konušík, Martin (Diplomová práce, 2011)