Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorDulovczová, Sabina
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:36Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152824
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu fast fashion. Práce je rozdělena do pěti významných kapitol, které detailně popisují problematiku tohoto odvětví. Analytický rámec této studie byl založen na online dotazníkovém šetření, jehož výsledky byly zpracovány a prezentovány formou grafů. Cílem práce bylo porozumět motivacím a preferencím spotřebitelů zapojených do nákupního procesu fast fashion.cs
dc.description.abstractThis bachelors thesis explores the analysis of consumer behavior in the fast fashion market. The thesis is divided into five significant chapters, which provide detailed descriptions of the industry's issues. The analytical framework of this study was based on an online questionnaire survey, with the results processed and presented in the form of graphs. The aim of the thesis was to understand the motivations and preferences of consumers engaged in the fast fashion purchasing process.en
dc.format.extent2518636 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfast fashioncs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectfashion marketingcs
dc.subjectnákupní procescs
dc.subjectgreenwashingcs
dc.subjectfast fashionen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectfashion marketingen
dc.subjectshopping processen
dc.subjectgreenwashingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu fast fashioncs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Fast Fashion Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUL0028_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record