Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorVaňková, Lucie
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:06Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152989
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší posouzení strategického postavení firmy na trhu rychlého občerstvení. Hlavní cíl této práce se zaměřuje na identifikaci hrozeb a příležitostí vybraného podniku a jeho a následné posouzení strategického postavení na trhu rychlého občerstvení. Vedlejším cílem je formulace návrhů a doporučení autorem pro majitele společnosti. V praktické aplikaci byla použita PEST analýza, SWOT analýza a impact matice. PEST analýza slouží ke zkoumání a hodnocení vlivů nacházející se v makroprostředí společnosti. Impact matice byla použita pro srovnání vybrané společnosti s konkurenčními společnostmi. Ke konci práce byla provedena diskuse, kde autor hodnotí proces a výsledky práce. Průzkum přinesl zjištění, že vybraný podnik převažuje silnými stránkami, které podpoří jeho příležitosti. Autor předložil dvě možnosti strategie za účelem posilnit postavení podniku na trhu rychlého občerstvení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis solves the assessment of the company's strategic position in the fast food market. The main goal of this work is aimed at identification of threats and opportunities and its subsequent assessment of the strategic position in the fast food market. A secondary goal is the formulation of proposals and recommendations by the author for the owner of the company. PEST analysis, SWOT analysis and Impact matrix were used in the practical application. The PEST analysis is used to research and evaluate the influences found in the company's macro environment. The Impact matrix was used to compare the selected company with its competitors. At the end of the work, there is a discussion, where the author evaluates the process and results of the thesis. The survey revealed that the selected strengths of the company prevail which will support the opportunities of the company. The author presented two strategy options in order to strengthen the position of the company in the fast food market.en
dc.format.extent4283380 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectPESTcs
dc.subjectimpact maticecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectrychlé občerstvenícs
dc.subjectSWOTen
dc.subjectPESTen
dc.subjectImpact Matrixen
dc.subjectStrategic Analysisen
dc.subjectFast fooden
dc.titlePosouzení strategického postavení firmy na trhu rychlého občerstvenícs
dc.title.alternativeAssesment of the Company's Strategic Position in the Fast Food Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBílený, Antonín
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAN0324_EKF_B0413A050012_S03_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam