Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStromská, Kristýna
dc.contributor.authorGlogar, Vladislav
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:33Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153141
dc.description.abstractFenoménem dnešní doby je stárnutí populace a následné dopady na ekonomiku a společnost. S rostoucím počtem lidí v důchodovém věku se zvyšuje tlak na penzijní systém a státní rozpočet. Zatímco tradiční systém státního zabezpečení postupně selhává kvůli demografickým změnám, je stále naléhavější, aby jednotlivci přijali osobní odpovědnost za svou finanční bezpečnost v důchodovém věku. Tato práce se zaměřuje na zkoumání marketingové komunikace penzijních společností a analyzuje, jak mohou tyto společnosti oslovit a přesvědčit občany, aby si plánovali svou finanční budoucnost. S využitím teoretických poznatků o marketingu, marketingovém mixu a marketingové komunikaci a prostřednictvím detailní analýzy spotřebitelského chování bude navržena vhodná marketingová strategie pro penzijní produkty.cs
dc.description.abstractA phenomenon of our times is the ageing of the population and the consequent impact on the economy and society. As the number of people of retirement age increases, the pressure on the pension system and the state budget increases. While the traditional state security system is gradually failing due to demographic changes, it is becoming increasingly urgent for individuals to take personal responsibility for their financial security in retirement. This paper focuses on examining the marketing communications of pension companies and analyses how these companies can reach and persuade citizens to plan for their financial future. Using theoretical knowledge about marketing, marketing mix and marketing communication and through a detailed analysis of consumer behaviour, an appropriate marketing strategy for pension products will be proposed.en
dc.format.extent2439730 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectdůchodcs
dc.subjectpenzijní systémcs
dc.subjectpenzijní produktcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectpensionen
dc.subjectpension systemen
dc.subjectpension producten
dc.titleNávrh marketingové kampaně pro penzijní produktcs
dc.title.alternativeDesigning a Marketing Campaign for a Pension Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeProkopová, Vendula
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGLO0054_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam