Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorKašparová, Nikol
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153290
dc.description.abstractCílem práce je zařazení spotřebitelů do skupin dle preferencí jednotlivých typů módy. Výzkum je zaměřen na to, jaké faktory jsou při nákupu udržitelné módy pro spotřebitele důležité a jak se spotřební chování liší mezi jednotlivými generacemi a respondenty s odlišnými příjmy. První kapitola se věnuje teoretických východiskům, kde je definováno spotřebitelské chování, faktory, které jej ovlivňují, generace ve kterých se spotřebitelské chování liší nebo například zelené spotřebitelské chování. V další kapitole jsou představeny některé typy Slow fashion, certifikace a značky prodávající SLow fashion a na samém závěru je analýza makroprostředí. Následuje popis metodiky výzkumu a jeho následná realizace. Následují výsledky výzkumu. Na samém konci práce jsou návrhy pro zlepšení pro obchody s módou, spotřebitele, tak i na zbavování se oblečení.cs
dc.description.abstractThe goal of the thesis is to categorize consumers into groups based on preferences for different types of fashion. The research focuses on identifying the factors that are important to consumers when purchasing sustainable fashion and how consumer behavior varies among different generations and respondents with varying incomes. The first chapter addresses theoretical foundations, defining consumer behavior, factors influencing it, generations where consumer behavior differs, and concepts like green consumer behavior. The following chapter introduces some types of Slow fashion, certifications, and brands selling Slow fashion, concluding with an analysis of the macro-environment. This is followed by a description of the research methodology and its implementation. The results of the research are then presented. Finally, the thesis concludes with suggestions for improvements for fashion stores, consumers, and clothing disposal.en
dc.format.extent1490567 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectUdržitelná módacs
dc.subjectSlow Fashioncs
dc.subjectmódacs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectupcyklace módycs
dc.subjectSustainable fashionen
dc.subjectSlow Fashionen
dc.subjectfashionen
dc.subjectsustainabilityen
dc.subjectfashion upcyclingen
dc.titleIdentifikace postojů spotřebitelů k pomalé móděcs
dc.title.alternativeIdentification of Consumer Attitudes toward Slow Fashionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMikolášová, Jana
dc.date.accepted2024-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAS0224_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam