Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorKawková, Kateřina
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:57Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153296
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem, jak moc důležitá je marketingová komunikace v účetní firmě pro získávání a následné udržení jejich klientů. Rozebírá účinnost tradičních a digitálních marketingových kanálů při budování pověsti a důvěry firmy. Cílem je najít nejvhodnější a nejúspěšnější nástroje, které by firmě umožnili vybudovat a udržet úspěšnou, konkurenceschopnou účetní firmu. Práce se zabývá i zpětnou vazbou od stávajících klientů ve formě odpovědí v dotazníkovém šetření. V konečném důsledku poskytuje doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace v účetní firmě s cílem získat konkurenční výhodu na současném trhu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the importance of marketing communication in an accounting firm for client acquisition and subsequent retention. It analyses the effectiveness of traditional and digital marketing channels in building a firm's reputation and trust. The goal is to find the most appropriate and successful tools for a firm to build and maintain a successful, competitive accounting firm. The thesis also considers feedback from existing clients in the form of questionnaire responses. Ultimately, it provides recommendations for optimizing marketing communications in an accounting firm in order to gain a competitive advantage in the current marketplace.en
dc.format.extent1421881 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectúčetní firmacs
dc.subjectklientics
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectaccounting firmen
dc.subjectclientsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace účetní firmycs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of an Accounting Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAW0029_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record