Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorKönigová, Viktorie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:46:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156021
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu influencerů na chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů. Cílem práce bylo zjistit, jaké vlastnosti influencera a typy obsahu jsou pro spotřebitele při nákupním rozhodování fitness produktů nejdůležitější, a jaké jsou hlavní motivace spotřebitelů ke sledování influencerů zaměřených na zdravý životní styl. V teoretické části je vymezen základní rámec spotřebitelského a nákupního chování, popsán nákupní rozhodovací proces a analyzována role influencer marketingu v jeho jednotlivých fázích. Součástí teoretické části je také představení specifik trhu fitness produktů, včetně charakteristik spotřebitelů, hlavních produktových kategorií a pozice influencerů v tomto odvětví. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu realizovaném prostřednictvím online dotazníkového šetření. Výzkum byl zaměřen na spotřebitele využívající sociální sítě, kteří sledují influencery zabývající se zdravým životním stylem. Na základě získaných poznatků jsou v závěru práce navržena doporučení pro firmy a influencery působící v oblasti fitness trhu, která mohou přispět k efektivnějšímu využívání influencer marketingu.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis analyzes the influence of influencers on consumer behavior when purchasing fitness products. The aim of the thesis was to identify which influencer characteristics and types of content are most important for consumers when making purchasing decisions regarding fitness products, as well as the main motivations of consumers for following influencers focused on a healthy lifestyle. The theoretical part defines the basic framework of consumer and purchasing behavior, describes the purchasing decision-making process, and analyzes the role of influencer marketing in its various stages. It also introduces the specifics of the fitness product market, including consumer characteristics, major product categories, and the position of influencers within this sector. The practical part is based on quantitative research conducted through an online questionnaire survey. The research focused on consumers using social media who follow influencers dealing with a healthy lifestyle. Based on the findings, recommendations are proposed for companies and influencers operating in the fitness market, which may contribute to the more effective use of influencer marketing.en
dc.format.extent2314463 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInfluencer marketingcs
dc.subjectOnline marketingcs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectFitness produktycs
dc.subjectInfluencer Marketingen
dc.subjectOnline Marketingen
dc.subjectConsumer Buying Behaviouren
dc.subjectFitness Productsen
dc.titleAnalýza vlivu influencerů na chování spotřebitelů při nákupu fitness produktůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Influencer Impact on Consumer Buying Behaviour of Fitness Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamila
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0476_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam