Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorDědinová, Eva
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156066
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace vybraných neziskových organizací – ADRA, o.p.s., Diakonie Českobratrské církve evangelické a Člověk v tísni, o.p.s. Cílem práce bylo zhodnotit úroveň jejich online komunikace, identifikovat efektivní komunikační prvky a navrhnout doporučení pro její zlepšení s ohledem na současné trendy a potřeby cílového publika. V teoretické části jsou představeny základní pojmy a nástroje online marketingové komunikace se zaměřením na specifika neziskového sektoru. Praktická část je založena na obsahové analýze webových článků a příspěvků na sociálních sítích (Facebook, Instagram, X, YouTube), SWOT a TOWS analýze, benchmarkingovém srovnání a analýze sekundárních dat. Výsledky ukázaly rozdílnou míru aktivity a efektivity mezi zkoumanými organizacemi, přičemž za nejaktivnější byla označena organizace Člověk v tísni. Mezi doporučení patří zvýšení frekvence publikování, rozšíření kanálů o nové platformy, větší důraz na vizuální a interaktivní obsah, budování vztahu s publikem a zvýšení transparentnosti komunikace. Práce může sloužit jako podklad pro optimalizaci online komunikačních strategií neziskových organizací.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of online marketing communication of selected non-profit organizations – ADRA Czech Republic, Diaconia of the Evangelical Church of Czech Brethren, and People in Need. The aim of the thesis is to evaluate the level of their online communication, identify effective communication elements, and propose recommendations for its improvement in line with current trends and the needs of target audiences. The theoretical part introduces key concepts and tools of online marketing communication, with an emphasis on the specifics of the non-profit sector. The practical part is based on content analysis of website articles and social media posts (Facebook, Instagram, X, YouTube), SWOT and TOWS analysis, benchmarking comparison, and secondary data analysis. The results revealed varying degrees of activity and effectiveness among the examined organizations, with People in Need being the most active. The recommendations include increasing the frequency of publishing, expanding to additional platforms, emphasizing visual and interactive content, building relationships with audiences, and improving communication transparency. This thesis may serve as a resource for optimizing the online communication strategies of non-profit organizations.en
dc.format.extent4342864 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOnline marketingová komunikacecs
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectTOWS maticecs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectOnline marketing communicationen
dc.subjectnon-profit organizationsen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectTOWS matrixen
dc.subjectcontent analysisen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.titleAnalýza online marketingové komunikace neziskových organizacícs
dc.title.alternativeOnline Marketing Communication Analysis of Non-profit Organizationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDED0064_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record