Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorHolubcová, Klára
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156069
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu hudebních festivalů v České republice. Cílem je identifikovat klíčové faktory, které ovlivňují rozhodování návštěvníků při výběru festivalu, a na základě zjištěných dat navrhnout doporučení pro pořadatele a marketingové specialisty. Výzkum byl realizován formou kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo distribuováno online mezi respondenty se zkušeností s návštěvou hudebních festivalů. Analýza ukázala, že mezi hlavní faktory ovlivňující účast patří hudební program, atmosféra festivalu a cena vstupenky. Zjištění práce poskytují praktický rámec pro efektivnější cílení marketingových aktivit a optimalizaci nabídky ze strany organizátorů. Zároveň přispívají k hlubšímu pochopení spotřebitelského chování Generace Z v oblasti hudebních festivalů.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on the analysis of consumer behavior in the music festival market in the Czech Republic. The aim is to identify the key factors that influence visitors’ decision-making when choosing a festival and to propose recommendations for organizers and marketing specialists based on the collected data. The research was conducted through a quantitative questionnaire survey, which was distributed online among respondents with experience attending music festivals.The analysis revealed that the main factors influencing attendance include the music line-up, the festival atmosphere, and ticket price. The findings provide a practical framework for more effective targeting of marketing activities and for optimizing the event offerings by organizers. Furthermore, the thesis contributes to a deeper understanding of Generation Z’s consumer behavior in the context of music festivals.en
dc.format.extent2070811 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecthudební festivalycs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectkulturní průmyslcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectfestivalový trhcs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectmusic festivalsen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectcultural industryen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectfestival marketen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu hudebních festivalůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Music Festival Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOL0535_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam