Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorSoliman, Veronika
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:35Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:35Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156273
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu na trhu se sportovní výživou. Cílem práce je identifikovat klíčové spotřebitelské segmenty, analyzovat jejich nákupní chování a navrhnout doporučení pro efektivní marketingové strategie. Teoretická část se zaměřuje na specifika trhu se sportovní výživou. V praktické části je provedena analýza trhu na základě kvantitativního výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že trh se sportovní výživou je rozdělen do několika významných segmentů. Práce přináší konkrétní doporučení pro oslovení jednotlivých cílových skupin s cílem zvýšení efektivity marketingové komunikace a posílení postavení značek na trhu.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with market segmentation in the sports nutrition market. The aim of the thesis is to identify key consumer segments, analyze their purchasing behavior and propose recommendations for effective marketing strategies. The theoretical part focuses on the specifics of the sports nutrition market. The practical part analyzes the market based on quantitative research, which was carried out through a questionnaire survey. The results show that the sports nutrition market is divided into several significant segments. The thesis brings specific recommendations for addressing individual target groups with the aim of increasing the effectiveness of marketing communication and strengthening the position of brands in the market.en
dc.format.extent1569026 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTrh se sportovní výživoucs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectdotazníkové šetření, analýza datcs
dc.subjectSports nutrition marketen
dc.subjectsporten
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectquestionnaire survey, data analysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní výživoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Sports Nutrition Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGarbová, Irena
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSMI0135_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam