Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorCharvát, David
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:44Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156335
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro e-shop s personalizovanými magnetkami. Cílem je porozumět chování zákazníků v online prostředí a navrhnout efektivní marketingový přístup. K získání dat bylo využito online dotazování, které bylo následně analyzováno pomocí statistických metod v programu IBM SPSS. Součástí práce je segmentace trhu, identifikace překážek online nákupu a návrh konkrétních marketingových nástrojů a doporučení. Výsledky práce mohou sloužit jako základ pro řízený růst a rozvoj značky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on designing a marketing strategy for an e-shop offering personalized magnets. The aim is to understand consumer behavior in the online environment and propose an effective marketing approach. Data were collected through an online survey and analyzed using statistical methods in IBM SPSS. The thesis includes market segmentation, identification of online shopping barriers, and a proposal of specific marketing tools and recommendations. The results can serve as a basis for guided brand development and growth.en
dc.format.extent1883744 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectpersonalizované produktycs
dc.subjectmagnetkycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectonline nákupcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectIMKcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectstrategie značkycs
dc.subjectdiplomová prácecs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectpersonalized productsen
dc.subjectmagnetsen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectonline shoppingen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectIMCen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectbrand strategyen
dc.subjectdiploma thesisen
dc.titleNávrh vhodné marketingové strategie pro nový e-shopcs
dc.title.alternativeProposal of an Appropriate Marketing Strategy for a New E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magda
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHA0179_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam