Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorŠtefaniková, Karolína
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:44Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156340
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vlivem social media marketingu na spotřebitelské chování generace Z na trhu kosmetiky. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti social media marketingu, spotřebitelského chování a zároveň charakterizuje generaci Z a kosmetický trh. Tato teoretická východiska slouží jako základ pro analýzu vlivu různých forem obsahu na sociálních sítích na rozhodovací procesy generace Z. Výzkumná část je založena na kvantitativním dotazníkovém šetření, které zkoumá preference obsahu, míru důvěry v jednotlivé formáty obsahu a motivaci k nákupu kosmetických produktů. Z výsledků vyplývá důraz generace Z na autenticitu a transparentnost. Práce obsahuje doporučení a návrhy, jak mohou kosmetické značky s touto generací komunikovat efektivněji.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis examines the impact of social media marketing on the consumer behavior of generation Z in the cosmetics market. The theoretical part defines key concepts related to social media marketing and consumer behavior, while also characterizing generation Z and cosmetics market. These theoretical foundations serve as basis for analyzing the influence of different types of social media content on the decision-making processes of generation Z. The research section is based on quantitative survey that explores content preferences, the level of trust in various content formats, and the motivation to purchase cosmetic products. The findings highlight generation Z's strong emphasis on authenticity and transparency. The thesis includes recommendations and suggestions on how cosmetic brands can communicate more effectively with this generation.en
dc.format.extent1470048 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsocial media marketingcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectkosmetický trhcs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectcosmetics marketen
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectpurchase decision makingen
dc.titleVliv social media marketingu na spotřebitelské chování generace Z na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeThe Impact of Social Media Marketing on the Consumer Behaviour of Generation Z in the Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJursa, Lukáš
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTE0553_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record