Show simple item record

dc.contributor.advisorRozehnal, Petr
dc.contributor.authorDuchovný, Jakub
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:50Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156382
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá optimalizací procesu řízení uživatelských incidentů ve vybrané společnosti s využitím metodiky ITIL. Vzhledem k rostoucí závislosti organizací na informačních technologiích nabývá efektivní a rychlé řešení incidentů stále většího významu pro zajištění bezproblémového provozu. Práce je zaměřena především na odstranění prolínání incidentů a požadavků. V teoretické části jsou popsány základní principy řízení IT služeb a klíčové procesy metodiky ITIL. Praktická část obsahuje analýzu původního stavu, návrh optimalizovaného postupu a jeho implementaci prostřednictvím vodopádového modelu. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a přínosů nově zavedeného řešení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the optimization of the process of user incident management in a selected company using the ITIL methodology. Due to the growing dependence of organizations on information technology, the effective and fast resolution of incidents is becoming increasingly important to ensure smooth operation. This paper focuses mainly on the elimination of the intermingling of incidents and requirements. The theoretical part describes the basic principles of IT service management and the key processes of the ITIL methodology. The practical part includes an analysis of the initial situation, the design of an optimized procedure and its implementation through a waterfall model. The thesis concludes with an evaluation of the achieved results and benefits of the newly implemented solution.en
dc.format.extent1365738 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectřízení IT služebcs
dc.subjectincident managementcs
dc.subjectITILcs
dc.subjectuživatelské incidentycs
dc.subjectoptimalizace procesůcs
dc.subjectvodopádový modelcs
dc.subjectimplementacecs
dc.subjectservisní požadavkycs
dc.subjecteskalacecs
dc.subjectITSMcs
dc.subjectIT service managementen
dc.subjectincident managementen
dc.subjectITILen
dc.subjectuser incidentsen
dc.subjectprocess optimizationen
dc.subjectwaterfall modelen
dc.subjectimplementationen
dc.subjectservice requestsen
dc.subjectescalationen
dc.subjectITSMen
dc.titleProces implementace systému pro řešení uživatelských incidentůcs
dc.title.alternativeThe Process of Implementing a System for Resolving User Incidentsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDaubner, Daniel
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrství a informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatika v ekonomicecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUC0033_EKF_B0311A050015_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record