Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLinhartová, Štěpánka
dc.contributor.authorTomášková, Lada
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:54Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156412
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení míry spokojenosti čtenářů Městské knihovny Zábřeh a navržení doporučení, které vedou ke zlepšení poskytovaných služeb. Pro sběr dat bylo využito dotazníkové šetření kombinující metody PAPI a CAWI. Výzkum se zaměřil například na hodnocení provozní doby, nabídky knih, dostupnost novinek a služeb knihovny.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to evaluate the level of satisfaction among readers of the Municipal Library in Zábřeh and to propose recommendations that lead to the improvement of provided services. Data collection was conducted through a questionnaire survey combining PAPI and CAWI methods. The research focused, for example, on the assessment of opening hours, the book selection, the availability of new releases, and the library's services.en
dc.format.extent2795688 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectknihovnacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcílcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectčtenářcs
dc.subjectlibraryen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectobjectiveen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectserviceen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectreaderen
dc.titleMěření spokojenosti čtenářů městské knihovnycs
dc.title.alternativeMeasuring Reader Satisfaction in the City Libraryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0453_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam