Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorKachtíková, Vendula
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156425
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá aktuálními trendy v oblasti kosmetických služeb a jejich vlivem na chování spotřebitelů. Cílem práce bylo specifikovat postoje spotřebitelů k trendům v kosmetických službách. Na základě shromážděných dat bylo vyhodnoceno, jaké trendy jsou v současnosti nejvýznamnější a jaké faktory mají největší vliv na rozhodování spotřebitelů o využívání aktuálních trendů v kosmetických službách. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování, charakteristice kosmetických služeb a definici trendů v tomto odvětví. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření mezi spotřebiteli. Na základě zjištěných dat jsou identifikovány klíčové faktory, které formují preference zákazníků, a navržena doporučení pro poskytovatele služeb v kosmetickém průmyslu. Práce přispívá k hlubšímu porozumění tomu, jak se mění očekávání klientů a jak se kosmetické salony mohou těmto změnám efektivně přizpůsobit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis explores current trends in cosmetic services and their impact on consumer behavior. The aim of the study was to identify consumer attitudes toward these trends and to evaluate which current developments are most significant, as well as which factors most strongly influence consumers’ decisions to adopt them. The theoretical part focuses on consumer behavior, the characteristics of cosmetic services, and the definition of trends in the industry. The practical part includes a questionnaire survey conducted among consumers. Based on the collected data, key factors shaping customer preferences are identified and recommendations are proposed for service providers in the cosmetics industry. The thesis contributes to a deeper understanding of the changing expectations of clients and how beauty salons can effectively adapt to these changes.en
dc.format.extent1280978 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectkosmetické službycs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectsaloncs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrendy v kosmeticecs
dc.subjectzákaznické preferencecs
dc.subjectcosmeticsen
dc.subjectcosmetic servicesen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsalonen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcosmetic trendsen
dc.subjectcustomer preferenecesen
dc.titleAnalýza trendů v kosmetických službách a jejich vliv na spotřebitelské chovánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Trends in Cosmetic Services and Their Impact on Consumer Behavioren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStromská, Kristýna
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAC0092_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam