Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorŠpírková, Regínaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:48:15Z
dc.date.available2009-08-31T23:48:15Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72277
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce byla analýza komunikační strategie ostravského dealera motocyklů značky Ducati. V diplomové práci jsem se zabývala představením společnosti spolu s historií značky, teoretickými východisky komunikačního mixu a analýzou jednotlivých prvků mixu dvou konkurenčních prodejců, a to dealera motocyklů Harley-Davidson a Yamaha. Abych mohla najít efektivní řešení komunikačního mixu, musela jsem provést analýzu sekundárních dat, která byla doplněna primárními daty z anketního šetření. Prostřednictvím srovnání komunikačních strategií dvou prodejců spolu s analýzou sekundárních a primárních dat jsem navrhla konkrétní podobu komunikační strategie pro ostravského dealera Ducati.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was the analysis of communication strategy for Ostrava´s reseller on the market of brand Ducati. Im my thesis I dealed with the presentation of company and the history of brand too, also with the theory of communication mix and the analysis of mix´s components of both competitive seller – resellers of motorcycles Harley-Davidson and Yamaha. For finding the effective solution of communication mix I had to follow out the analysis of secondary and primary data (questionnaire). By compare of communication strategy of both competitive seller and together with the analysis of secondary and primary data I devised particular appearance of communication strategy for Ostrava´s reseller of Ducati.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.titleAnalýza komunikační strategie společnosti na trhu motocyklůcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Communication Strategy on the Motorcycle Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901976cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSPI063_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam