Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorKučerová, Hanaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:48:44Z
dc.date.available2009-08-31T23:48:44Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72278
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem práce bylo navržení optimálního a především co nejefektivnějšího řešení pro oblast vymáhání pohledávek. Problematika byla řešena s ohledem na jednotlivé segmenty zákazníků. Pro dosažení stanoveného cíle jsem realizovala sekundární marketingový výzkum, při kterém jsem dlouhodobě sledovala interní data týkající se podrobné kvantifikace vymáhacího procesu. Na základě provedené analýzy a srovnání tří vybraných procesních variant jsem se v návrzích pro management zaměřila na zlepšující doporučení týkající se zaměstnanců a zákazníků.cs
dc.description.abstractThe objective of my thesis was to suggest optimal and most effective solution of debt collection. Problems were solved with respect to customers´ segments. For implementation of specified objective I completed secondary marketing research long-term following internal data related to debt collection process quantification. Based on executed analysis and three processing options comparison I focused on innovative suggestions concerning employees and customers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh s plynemcs
dc.subjectpohledávkycs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectefektivnostcs
dc.subjectgas marketen
dc.subjectdebtsen
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleAnalýza způsobu vymáhání pohledávek na trhu s plynemcs
dc.title.alternativeAnalysis of Debt Collection Method on Gas Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901948cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC338_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam