Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorValentová, Hanaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:49:47Z
dc.date.available2009-08-31T23:49:47Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72281
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá účelovou značkou FAIRTRADE. Jejím cílem bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro zvýšení známosti účelové značky FAIRTRADE na základě marketingového výzkumu. Výzkum jsem realizovala v Moravskoslezském kraji. Návrhy a doporučení jsem vytvořila pro prvky marketingového komunikačního mixu, které mají z hlediska Fair Trade největší potenciál, a to pro reklamu, podporu prodeje a public relations.cs
dc.description.abstractThis thesis deal with the purpose brand FAIRTRADE. To suggest the marketing communication for increasing of the purpose brands FAIRTRADE recognition on the basis marketing research was the purpose of the thesis. The research was realized in the Moravia-Silesian region. The suggestions and recommendation I developed for elements of marketing communication mix with that have the biggest potential in conditions of Fair Trade, namely for advertisement, sales promotion and public relations.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFair Tradecs
dc.subjectúčelová značkacs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectznámost značkycs
dc.subjectpurpose branden
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectbrand recognitionen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro zvýšení známosti značky Fair Trade na českém trhucs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Communication for Increasing of the Fair Trade Brand Recognition on the Czech Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901984cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL410_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam