Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorŠvihlová, Svatavaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72359
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat postoje spotřebitelů k dětskému životnímu pojištění se zaměřením na produkt České pojišťovny - dětské životní pojištění SLUNÍČKO. V první části diplomové práce je stručně charakterizována Česká pojišťovna a český pojistný trh. Druhá část se zabývá teoretickým vymezením postojů, včetně problematiky jejich měření, teorií marketingu služeb a marketingu v pojišťovnictví a vybranými pojmy z pojišťovnictví a pojištění. Třetí část obsahuje analýzu výsledků výzkumu postojů, uskutečněného formou dotazování. V závěrečné části diplomové práce jsou formulovány návrhy a doporučení vyplývající ze závěrů marketingového výzkumu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyse consumer attitude towards life insurance of children focused on life insurance of children SLUNÍČKO from Česká pojišťovna. The first part of the thesis describes company of Česká pojišťovna and czech insurance market. The second part specifies attitudes from theoretical point of view, including methods of its measuring, theory of marketing services and insurance marketing as well as therms of insurance. The third part includes analyse of marketing research results, which was done in form of questionnaires. There are some proposals and recommendations in the last part of this thesis.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectškálacs
dc.subjectpostojcs
dc.subjectpojištěnícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectattitudeen
dc.subjectscaleen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza postoje spotřebitelů k dětskému životnímu pojištěnícs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitude towards Life Insurance of Childrenen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901978cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivoen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVI049_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam