Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorDostál, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:27:22Z
dc.date.available2009-09-01T01:27:22Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72777
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti uživatelů knihovny. Práce je rozdělena do šesti kapitol. Nejvíce čtenářů navštěvuje knihovnu několikrát v měsíci. Otevírací doba nevyhovuje více než 34 % respondentům. Marketingový výzkum také ukázal, že více než 83 % respondentů je celkově spokojeno s poskytovanými službami knihovny.Velikým nedostatkem je ale naopak množství parkovacích míst v okolí knihovny, internetový vyhledávač knih a kapacita studoven.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the Customer Satisfaction Measurement of Services at a Library. The most of readers use the library several times of month. Opening hours are not suit for more than 34% of respondents. The marketing research shoved that more than 83% of respondents are satisfied.Big imperfection is the quantity of parking places near the library, browser for books and capacity of readings rooms.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent325274 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectknihovnacs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectserviceen
dc.subjectsatisfaction. libraryen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami knihovnycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Services at the Libraryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901711cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOS224_EKF_B6208_6208R062_01_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam