Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorHomola, Michalen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:28:51Z
dc.date.available2009-09-01T01:28:51Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72781
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků s horolezeckými lany značky Tendon a navrhnout zlepšení, které přispěje k větší kvalitě produktu. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, které se zabývají charakteristikou společnosti, teorií analýzy spokojenosti a marketingovým výzkumem, který je podkladem pro návrhy a doporučení pro management společnosti LANEX a.s.cs
dc.description.abstractThis (baccalaureate) thesis is analyzing customer satifaction with climbing ropes Tendon. It is focusing on suggestions that would lead to better quality of product. Thesis is divided into seven sections dealing with company characteristics, customer satisfaction analysis and market research which is main source of ideas and suggestions for Lanex a.s. management.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectstrategie podnikucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza spokojenostics
dc.subjectcharakteristika společnosti LANEX a.scs
dc.subjectnabízený sortimentcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompany strategyen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsatisfaction analysisen
dc.subjectLANEX a.s. company characteristicsen
dc.subjectline of productsen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků na trhu horolezeckých lancs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement With Climbing Ropesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901731cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeBallasová, Lenkaen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOM055_EKF_B6208_6208R062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam