Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorKoželová, Radanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:30:02Z
dc.date.available2009-09-01T01:30:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72784
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici značky Yves Rocher na trhu kosmetiky. Z marketingového výzkumu jsem zjistila, že je tato značka velmi málo známá a to v závislosti na dostupnosti. Kvalita této značky je však vnímána velmi pozitivně a zákaznice si ji po vyzkoušení nadále kupují. Pokusila jsem se navrhnout opatření, kterými by společnost Yves Rocher mohla zvýšit svoji známost. Tím by si upevnila postavení na trhu a zvýšila tak svou konkurenceschopnost na trhu kosmetiky.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis was to analyse the market position of brand Yves Rocher on the cosmetic market. Due to my market research I have found out that this brand is not very known in dependence its availability on the cosmetic market. On the other side, the quality of this brand is positively perceived and female customers continue in buying this brand after testing it. I tried to suggest proceeding which could be used by company Yves Rocher to increase its representation. Thanks to it, the market position can be fixed and can increase its competitiveness on the cosmetic market.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingové pojetí značkycs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectpovědomí o značcecs
dc.subjecttržní pozice značkycs
dc.subjectpoziční mapacs
dc.subjectúspěšnost značky na trhucs
dc.subjecttestování značkycs
dc.subjectmarketing concept of the branden
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectcognition of the branden
dc.subjectmarket position of branden
dc.subjectposition mapen
dc.subjectbrand success on the marketen
dc.subjecttesting of the branden
dc.titleAnalýza tržní pozice vybrané značky na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeAnalysis Market Position of the Cosmetic Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901761cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMarhounová, Miladaen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ325_EKF_B6208_6208R062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam