Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorHoráková, Hanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:44:38Z
dc.date.available2009-09-01T02:44:38Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73079
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit, zda lidé nakupují kosmetiku v lékárnách a stanovit známost značky (vyvolanou i spontánní) u kosmetiky Eucerin. V obsahu práce byly vymezeny teoretické pojmy týkající se značky, byla představena společnost Eucerin, byly také stanoveny postupy a metody výzkumu, které byly nutné k určení výše stanovených otázek a definovaných hypotéz. Marketingový výzkum byl prováděn formou ústního i písemného dotazování a nástrojem sběru dat byl dotazník. Toto dotazníkové šetření bylo prováděno s výběrovým vzorkem 150 respondentů. Na základě výsledků marketingového výzkumu byly stanoveny návrhy a doporučení, které by pomohly zviditelnit značku Eucerin na trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor’s work was to find out if humans buy the cosmetic’s products in Pharmacies and to determine general knowledge of brand (developed and unprompted) about Eucerin’s cosmetic. There was defined theoretical conceptions about brand, presented by Eucerin Company and there were determined procedures and a method of the research, too. This method was necessary to establish defined questions and hypothesis. Marketing research was provided by oral and written questionnaire. This information retrieval was provided by 150 respondents. On the basis of marketing research result were determined suggestions and introductions which could help to visualize general knowledge of brand’s Eucerin.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectznámost značky (spontánní)cs
dc.subjectvyvolaná)cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingová komunikace – reklamacs
dc.subjectPR.cs
dc.subjectbranden
dc.subjectgeneral knowledge of brand (developed)en
dc.subjectunprompted)en
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing communication – advertisementen
dc.subjectpublic relation.en
dc.titleAnalýza známosti značky kosmetických výrobků prodávaných v lékárnáchcs
dc.title.alternativeBrand Awareness Analysis of Cosmetics Sold in the Pharmaciesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901733cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeCváček, Miloslaven
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR535_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam