Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorMihoková, Monikaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:51:11Z
dc.date.available2009-09-01T02:51:11Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73105
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je analyzovat chování zákazníků Domu kultury Akord Ostrava-Zábřeh s. r. o. Nejprve charakterizuji tuto organizaci. Poté se věnuji teoretickému vymezení spotřebitelského chování. V praktické části se zabývám výzkumem prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr na základě výsledků mého průzkumu navrhuji Domu kultury Akord Ostrava-Zábřeh s. r. o. doporučení pro zdokonalení poskytovaných služeb.cs
dc.description.abstractThe main goal of my thesis is analysing customer behaviour of the cultural and educational organization Akord Ostrava-Zábřeh s. r. o. At first I characterise this organization. The next part is devoted to the theoretical basis of consumer behaviour. The practical part aims on research by a questionnaire. At the end of my thesis I recommend to the cultural and educational organization Akord Ostrava-Zábřeh s. r. o. how to improve its services.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkupní rolecs
dc.subjectkulturně-vzdělávací organizacecs
dc.subjectdům kultury.cs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectthe role of the customeren
dc.subjectcultural and educational organization.en
dc.titleAnalýza chování zákazníků kulturně-vzdělávací organizacecs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis of Cultural and Educational Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901786cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIH014_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam