Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorVojtek, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:52:31Z
dc.date.available2009-09-01T02:52:31Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73112
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje spokojenost zákazníků s mobilními operátory. Hlavním mobilním operátorem, kterého jsem si vybral je T-mobile. Tohoto operátora srovnávám s ostatními konkurenty. Hlavním cílem je analyzovat, jestli jsou zákazníci spokojení či naopak nespokojeni se službami mobilních operátorů a následně navrhnout doporučení na zvýšení spokojenosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor work analyses consumers satisfaction with mobile operator. The main mobile operator, which I chose is T-mobile. This operator confront with other competitors. Principal aim is analyse consumers satisfaction or dissatisfaction with services mobile operator and subseqently propous recommendation on enhancement satisfaction.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectmobilní operátorcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketen
dc.subjectmobile operatoren
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Mobile Operator Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901854cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVOJ198_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam