Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOplatková, Annaen
dc.contributor.authorRončáková, Kristýnaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:48:14Z
dc.date.available2009-09-01T03:48:14Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73352
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce “Analýza tržní pozice firmy na trhu konkrétního výrobku“ je analýza dodavatelů, konkurence, historie vývoje okenářského trhu a sledování aktuální situace na trhu v České republice i v zahraničí, porovnávání výhod a nevýhod nejčastěji používaných materiálů na výrobu oken. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola poskytuje teoretické informace o marketingovém prostředí vycházející z odborné literatury. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou firmy TOP WOOD Windows, a. s. Tato kapitola popisuje historii, současnost i budoucnost firmy a nabízené produkty. V závěrečné třetí kapitole je sledováno makroprostředí pomocí PEST analýzy, mikroprostředí, vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy, analýza dodavatelů podle určitých faktorů s bodovým ohodnocením a analýza konkurence pomocí cenových nabídek se slovním ohodnocením. V závěru je navrženo doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor thesis “Market Position Analysis of Company in the Market of Specific Product“ is an analysis of suppliers, competitors, history of development of window market and pursuing a topical situation in The Czech Republic and abroad, comparing advantages and disadvantages of the most used materials in window production. The work is divided into three chapters. The first chapter provides theoretical information about marketing environment coming from expert literature. The second chapter considers a characteristic of the firm TOP WOOD Windows, Inc. This chapter describes history, present and future of the firm and offered products. Macrobackground according to PEST analysis, microbackground, internal environment, strengths, weaknesses, opportunities and threats according to SWOT analysis, the analysis of suppliers according to certain factors with items up and the analysis of competitors according to quotations with word valuation are pursued in the last third chapter. Competitors increasing recommendations are proposed at the end of the work.en
dc.format70, [12] l. : il.cs
dc.format.extent324384 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza dodavatelůcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectokenářský trhcs
dc.subjectvýroba okencs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectanalysis of suppliersen
dc.subjectanalysis of competitorsen
dc.subjectwindow marketen
dc.subjectwindow productionen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza tržní pozice firmy na trhu konkrétního výrobkucs
dc.title.alternativeMarket position analysis of company in the market of specific producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature201000186cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-15en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRON016_EKF_B6208_6208R020_01_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam